PAKKETPOST

We verzenden de pakketten via PostNL.
We gebruiken "gebruikte"verpakkingen en recyclen dus oud materiaal.
Je kunt jouw pakket online volgen met Track & Trace.
De kosten voor pakketten
- tot 5 kg max zijn € 6,95
- tot 10 kg max zijn € 13,50
- van 10 tot 30 kg € 27,--
 

BEZORGSERVICE

Is jouw aankoop te groot of te zwaar om te versturen met pakketpost
en ben je niet in de gelegenheid om de aankoop op te halen in Aalten,
dan is het mogelijk om je pakket te laten bezorgen door een transport
bedrijf. De kosten bedragen 50 euro, bij grotere kasten ed. nemen we even contact met je op voor verzending.



OPHALEN EN BEZICHTIGEN

Bezichtigen  is mogelijk in onze winkel in Aalten.
We zijn open op: Woensdag         13:00   -  18:00
                            Donderdag        13:00   -  18:00
                            Vrijdag               13:00   -  18:00
                            Zaterdag           10:00   -  17:00
Buiten de openingstijden kun je een afspraak maken, bel 06-199 261 30
of mail naar info@detoonderij.nl, we nemen zo spoedig mogelijk
contact met je op.


BETALEN:

Bij ophalen zijn er verschillende manieren om jouw aankoop te betalen:
- Pinnen.
- Contant.
- Vooraf met Ideal.
Bankgegevens: NL23 Rabo 0307886468 De Toonderij

LEVERTIJD:

Na ontvangst van jouw betaling wordt de bestelling binnen 5 werkdagen verzonden.

RETOURNEREN: :

“Je heb het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket.  Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@DeToonderij.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

KLACHTEN:


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@DeToonderij.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.